Klient w salonie dealerskim. Customer Experience: Hot or not ?

Szkolenia dla pracowników

Szkolenie poświęcone zagadnienu "customer experience" czyli doświadczeniu klienta podczas wizyty w naszym salonie. Jak wpływa to na procesy zakupowe? Co zrobić by klienci czuli się lepiej podczas wizyty w naszym salonie?


Wykładowca: Joanna Bociąg Czas trwania: 24 min. Kategoria: Obsługa klienta w serwisie Sprzedaż samochodów nowych Sprzedaż samochodów używanych Sprzedaż usług serwisowych
O wykładowcy

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Psychologii biznesu dla menedżerów, Marketingu strategicznego na rynku farmaceutycznym oraz Prognozowania trendów w obszarach mody i designu. Moderator brandingu strategicznego, certyfikowany UX Project Manager.
W Branch Brothers prowadzi zarówno projekty operacyjne jak i doradcze  w zakresie budowania dobrego shopping experience. Realizuje różnorodne działania jako konsultant i project manager.
Pracowała dla wielu znanych marek, między innymi:  Danone, Lego, Tesco, Santander Consumer Bank, Vectra SA, mBank, Kolporter, Altom.

 

 

 

Zobacz kategorie szkoleń Powrót do szkoleń z tej kategorii


Nasi wykładowcy

Wykładowcy Akademii Dealerów to najlepsi eksperci i praktycy polskiego rynku dealerskiego, specjaliści w swoich dziedzinach.


Regulamin

©2013-2016 Akademiadealerów.pl Copyright © DCG Dealer Consulting. All Right Reserved. | Hosted and Secured by IPTRACE on privCloud

tworzenie stron www bydgoszcz