Mapa doświadczeń klienta... - czyli klient, klient i jeszcze raz klient !

Szkolenia dla managerów/właścicieli

Jak zbadać w których miejscach salonu klient czuję się dobrze a gdzie moglibyśmy się poprawić? Co zrobić by klient czuł się u nas doceniony i profesjonalnie obsłużony, a co za tym idzie bardziej skłonny by nie walczyć o rabaty a po prostu sfinalizować zakup? Jak sprawić by klient chciał do nas wracać?


Wykładowca: Joanna Bociąg Czas trwania: Kategoria: Sprzedaż samochodów nowych Zarządzanie sprzedażą aut nowych Zarządzanie stacją dealerską
O wykładowcy

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Psychologii biznesu dla menedżerów, Marketingu strategicznego na rynku farmaceutycznym oraz Prognozowania trendów w obszarach mody i designu. Moderator brandingu strategicznego, certyfikowany UX Project Manager.
W Branch Brothers prowadzi zarówno projekty operacyjne jak i doradcze  w zakresie budowania dobrego shopping experience. Realizuje różnorodne działania jako konsultant i project manager.
Pracowała dla wielu znanych marek, między innymi:  Danone, Lego, Tesco, Santander Consumer Bank, Vectra SA, mBank, Kolporter, Altom.

 

 

 

Zobacz kategorie szkoleń Powrót do szkoleń z tej kategorii


Nasi wykładowcy

Wykładowcy Akademii Dealerów to najlepsi eksperci i praktycy polskiego rynku dealerskiego, specjaliści w swoich dziedzinach.


Regulamin

©2013-2016 Akademiadealerów.pl Copyright © DCG Dealer Consulting. All Right Reserved. | Hosted and Secured by IPTRACE on privCloud

tworzenie stron www bydgoszcz