Prawdziwa sprzedaż aut przez Internet. Bać się czy przygotowywać?

Szkolenia dla managerów/właścicieli

Według statystyk Google, aż 85 procent Polaków kupujących nowe samochody używa w tym działaniu Internetu. Głównie do szukania informacji? Ale ilu z nich rzeczywiście kupuje auto przez Internet, i czy w ogóle da się to w Polsce zrobić? Podobno tak, ale żadnych danych na ten temat nie ma. 

Szkolenie opowie o tym, jak w budowaniu swoich strategii rynkowych na najbliższe lata, polscy dealerzy powinni podchodzić do zjawiska "właściwej" sprzedaży aut przez Internet, i jak się do niego przygotowywać.


Wykładowca: Marek Konieczny Czas trwania: 55 min. Kategoria: Zarządzanie sprzedażą aut nowych Zarządzanie sprzedażą aut używanych Strategie rozwoju. Strategie działania
O wykładowcy

Ekspert w dziedzinie rynku dealerskiego i GVO, autor wielu publikacji prasowych i książek „100 pytań o GVO” i „Skonsumować wzrost rynku. Kilka dróg dla polskich dealerów”. Partner zarządzający w firmie doradczej DCG Dealer Consulting i wydawca miesięcznika DEALER. Prezes Związku Dealerów Samochodów.

Zobacz kategorie szkoleń Powrót do szkoleń z tej kategorii


Nasi wykładowcy

Wykładowcy Akademii Dealerów to najlepsi eksperci i praktycy polskiego rynku dealerskiego, specjaliści w swoich dziedzinach.


Regulamin

©2013-2016 Akademiadealerów.pl Copyright © DCG Dealer Consulting. All Right Reserved. | Hosted and Secured by IPTRACE on privCloud

tworzenie stron www bydgoszcz