DZIAŁ SAMOCHODÓW UŻYWANYCH

Jak skutecznie pozyskiwać i zarabiać na „używkach”?

DATA SZKOLENIA: 26 LISTOPADA 2015 MIEJSCE SZKOLENIA: Hotel Windsor****, Jachranka k. Warszawy




SZANOWNI PAŃSTWO,

Wszyscy doskonale wiemy że dywersyfikacja źródeł zysku w stacji dealerskiej przyczynia się do zwiększenia rentowności stacji dealerskiej. Ale czy robimy to właściwie?

Na początku lat 90. działalność firm dealerskich opierała się na jednym filarze – sprzedaży aut nowych. Nikt nie myślał o rozbudowie serwisu, bądź zajęciu się używkami, samochody praktycznie sprzedawały się „same”. Dziesięć lat później, nikt nie wyobrażał już sobie salonu dealerskiego, bez odpowiednio rozwiniętego działu obsługi posprzedażowej. Dziś nastał czas na stworzenie solidnego, trzeciego filaru efektywnej stacji dealerskiej – dobrze rozwiniętego działu sprzedaży samochodów używanych.

Aby jednak to osiągnąć należy odpowiednio przygotować strategię budowy bądź rozwoju działu. Wiedzieć jaką powinien mieć on strukturę, jak zbudować dobry zespół pracujący w nim, i co najważniejsze jak skutecznie pozyskiwać i sprzedawać samochody używane…

PODCZAS SZKOLENIA DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO:

  • Jaką strukturę powinien mieć dział aut używanych?  W jaki sposób określić ilu pracowników powinien zatrudniać?
  • Jak za pomocą wskaźników zarządzać działem „używek”?
  • Jak przygotować się do procesu planowania ? Które z elementów są najważniejsze ?
  • Jak profilować stok aut używanych?
  • W jaki sposób pozyskiwać używki? Które z metod są najskuteczniejsze?
  • Jak wynagradzać i motywować pracowników?
  • Jak i gdzie się reklamować?

Celem szkolenia jest pomoc Państwu w rozwoju bądź budowie od podstaw efektywnego działu aut używanych, który przyczyni się do zwiększenia rentowności Państwa firmy.